Konfigurator produktów w sklepie – dedykowane rozwiązanie

Oprogramowanie do konfigurowania produktów może pomóc w decyzji, czy konkretna rzecz jest właściwym wyborem dla Twojego klienta, a sam konfigurator stanowi niezbędnik dla firm, które na codzień zajmują się produkcją na zamówienie. Dobry konfigurator może być różnicą między prawidłową realizacją zamówień a kosztownymi błędami w produkcji. Czy jest to opcja dla Twojej firmy? Jakie zalety posiada? Wszystko to w poniższym artykule.

konfigurator produktów

Szybki i dokładny projekt

Najważniejszą zaletą konfiguratora jest łatwość, z jaką żądanie klienta może być modelowanie przed rozpoczęciem produkcji. Narzędzie jest w stanie skonfigurować projekt zgodnie z cechami i parametrami dostarczonymi przez klienta, co eliminuje ocenę i interpretację tych elementów przez pracownika, a przez to znacznie przyspiesza proces projektowania.

Dokładna i szybka wycena

Dzięki konfiguratorowi można szybciej i dokładniej przedstawić ofertę, na którą składają się różne materiały, łączne z tymi niestandardowymi. Nie ma tu miejsca na błędy ludzkie, ponieważ mechanizm reguł i walidacji zajmuje się sprawdzaniem błędów, dzięki czemu sprzedawcy mogą zająć się innymi aspektami zwiększania przychodów.

Lepsza obsługa klienta

Dobry konfigurator produktów poprawi jakość obsługi klienta, zapewniając dokładne terminy realizacji w oparciu o bieżący harmonogram produkcji i dostępnych zapasów. Dostarczanie pomocnych i wartościowych informacji dla Twoich klientów jest jedną z najważniejszych aspektów biznesu, dlatego warto o to zadbać.

Wizualna konfiguracja produktu

Możliwość wizualnego pokazania produktu przed jego zakupem zmniejsza obawy klientów przed nieudaną transakcją, a sprzedawcom pozwala zaprezentować zalety produktu. Posiadając realny projekt można zobaczyć również, co w ocenie klienta można poprawić i dokładniej dopasować towar do jego potrzeb.

Wdrożenie konfiguratora produktów w sklepie może realnie obniżyć koszty błędów oraz kosztów szkolenia przedstawicieli handlowych – większość procesu sprzedaży może być zautomatyzowana. Czy przekonaliśmy Cię, że warto? Mamy nadzieję, że tak!

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.