System do wideokonferencji połączony ze stroną lub sklepem
Obecne czasy stawiają przed nami wiele wyzwań. Wiele osób przenosi swoje miejsce pracy do domów, jednak spotkania firmowe czy też z klientami muszą się odbywać, by zachować ciągłość dużej części biznesów. Do gry wchodzą więc aplikacje internetowe oraz mobilne, które umożliwiają przeprowadzanie wideokonferencji. Czym one są i dlaczego warto zintegrować je ze stroną czy sklepem? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.
Czym jest system do wideokonferencji?
Innowacyjne i nowoczesne firmy, chcąc budować relacje z partnerami, dostawcami, ale też między działami wewnętrznymi, korzystają z systemów wideokonferencyjnych. Takie spotkania wideo umożliwiają platformy, dzięki którym dowolna ilość użytkowników znajdujących się w różnych miejscach może spotkać się online. Rynek oferuje różne oprogramowania do organizowania rozmów video, a każde z nich charakteryzuje się różnymi funkcjonalnościami.
Dlaczego warto posiadać własny system do wideokonferencji?
Wspominając już o funkcjonalnościach, warto wspomnieć, że często systemy do przeprowadzania wideokonferencji są narzędziami zewnętrznymi, przez co często nie mamy możliwości ingerowania w ich działanie. Dlaczego warto stworzyć własne rozwiązanie?
Korzyści z własnego oprogramowania do wideokonferencji
Własny system do wideokonferencji jest rozwiązaniem stworzonym pod potrzeby naszego biznesu, dlatego można indywidualnie dobrać oprawę wizualną czy też wiele funkcji. Stworzenie własnego narzędzia to również oszczędność dla firmy, ponieważ nie wystąpi konieczność ponoszenia kosztów subskrypcji oprogramowań zewnętrznych. Warto także dodać, że autorskie rozwiązanie można zintegrować z wieloma systemami zewnętrznymi.
Z czym można zintegrować system do wideokonferencji?
Platforma może być połączona choćby ze stroną lub ze sklepem, co przekłada się na szereg korzyści, dzięki czemu można zaoferować wielokanałową obsługę klienta. Dzięki rozmowom wideo w sklepach online można proponować klientom podgląd sprzedawanych produktów w czasie rzeczywistym, zatem klient może dokładnie zobaczyć asortyment, który go interesuje. Wideokonferencje umożliwiają również porady dotyczące dopasowania o indywidualne wymagania. W ten sposób tworzymy spersonalizowaną obsługę klienta, budując przewagę konkurencyjną. Integracja systemu do wideokonferencji w witrynie zwiększa możliwości obsługi klienta, ponieważ wszelkie rozmowy można prowadzić na żywo na dowolnym urządzeniu w dowolnym czasie. To rozwiązanie nie tylko zwiększa wydajność np. przedstawicieli handlowych, ale też może poprawić zaangażowanie klientów, którzy po zakończonej rozmowie mogą od razu dokonać interakcji czy zakupu.
Integracja platformy do wideokonferencji – czy warto?
Rozmowy wideo mogą poprawić jakość obsługi klienta na wiele sposobów np. poprzez zapewnienie spersonalizowanej obsługi czy też działania w czasie rzeczywistym. Integracja sprawi, że będziesz mógł połączyć to, co najlepsze w komunikacji bezpośredniej i interakcji online, wyprzedzając konkurencję, ale przede wszystkim wspierając klientów.